subota, 01.09.2007.

dani običnog tempa.

Image Hosted by ImageShack.us


shvatila sam da sam meteoropat.
ili nešto slično.

uglavnom. raspoloženje mi ovisi o vremenu.
u stvari ne toliko raspoloženje koliko ugođaj koji osjećam dok prolaze dani. moj odnos prema ljudima se mijenja. moje misli.

nekoliko dana je padala kiša. oblaci se nisu micali.
imala sam osjećaj kao da sam zatvorena u neku kutiju.
kao da je cijeli svijet zatvoren u kutiju.
i naravno, zadnjih nekoliko dana sam 23 i pol sata provela u svojoj sobi.
iz kuće uopće nisam izlazila. prozore nisam otvarala.

za mene je ljeto završeno.


ljeto je razdoblje kad je sve jednostavno.
svijet je općenito plavo žut.
vruće je i sunčano.
more je malo hladnije.
tražiš hladno okruženje, nosiš kupaći ili kratke hlače i majicu, ponekad haljinu(ne znam kako muški stoje s ovim).
nema nikakvih slojeva.

jesen je već nešto sasvim drugačije.


ne znam kako da vam to objasnim.
imam neku svoju filozofiju što se tiče godišnjih doba.

evo na primjer:
kad pogledam kroz prozor prvo što vidim je trava.
trenutno je žuta i mokra.
to je složeno.
jer ako je žuta onda bi trebala biti suha, a u biti je mokra.
ljeti je žuta i suha.
u kasnu jesen je opet drugačija.
bijela je. izgleda hladno. ja hladno odmah povezujem s kišom ili snjegom ili nekim padalinama. a ona je u stvari suha.

errrm.da.
ja se ispričavam ako sam u ovom zadnjem odlomku djelovala kao netko koga vam baš ne bi bilo pametno čitati.

uglavnom. u jesen je sve složeno. komplicirano.
ja se počinjem komplicirati.
u glavi košmar.

samoanalize su opet zavladale.
vani je sivo.
dosada.
čujem kišu dok udara po staklu.
pa se smiri. samo lagano šumi.
sve je tako mirno.
nepomično.
a iz mene kao da neka divlja zvijer pokušava iskočiti.


narcisoidna sam.
mislim da sam popila svu pamet svijeta.
mislim da sve razumijem.
čak i kad nešto ne shvaćam mislim da znam razlog zašto ne shvaćam i da postoji neki dublji smisao koji je stvoren radi neshvaćanja.

you don't wanna know.

za mene je jesen u stvari početak nove godine.
samo što se ne slavi.
dolazi neko drugo vrijeme. sve postaje teže.
mračnije, kompleksnije. hladnije.

i oprostite što sam vas u zadnje vrijeme znala jako često zagnjaviti svojim ljubavnim problemima.
na meni je da ih riješim. ne na vama.
i većinom je problem u meni. ali uvijek je lakše okriviti druge.

u stvari i ne znam poantu ovog posta.
eto. gubim se...



01.09.2007. u 13:10 • Comment(13) • PL

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

May I never be complete.
May I never be content.
May I never be perfect.


Image and video hosting by TinyPic

Napiši mi pesmu, mazila se. Nisam znao da li ću umeti.

Reči jesu moje igračke, cakle mi se u glavi kao oni šareni
staklići kaleidoskopa i svaki put mi je druga slika u očima kad
zažmurim.

Ali, postoje u nama neke neprevodive dubine,
postoje u nama neke stvari neprevodive u reči, ne znam...


Napiši mi pesmu, molila je, i nisam znao da li ću umeti.
Voleo sam je tako lako, a tako sam teško to znao da pokažem.

I onda, odjednom, na rasporedu mladeža na njenim leđima,
kao tajnu mapu,
pokazala mi je u koje zvezde treba da se zagledam...

I tako, eto ti pesma, ludo jedna.

Đorđe Balašević

***


You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic matter as everyone else, and we are all part of the same compost pile.

On a large enough time line, the survival rate for everyone will drop to zero.

I am the all-singing, all-dancing crap of this world.... I am the toxic waste by-product of God's creation.

Fight Club



I am older than I once was, and younger than I'll be, that's not unusual... No it isn't strange, after changes upon changes, we are more or less the same.

Simon & Garfunkel



arhivirano:


• kinda' love ones Image Hosted by ImageShack.us

14/10/06 nije ovo nešto redovito
20/10/06 još jučer, sve je bilo drugačije??
12/11/06 ispod popluna
21/11/06 tražim opravdanje jer si ga sama ne mogu dati
26/11/06 post o imaginarnoj poanti
24/12/06 so.I'm not okay.(tonight, tonight)
27/12/06 jedan mali dio mene.showing it
05/01/07 the words are hushed
23/01/06 jer čitav svijet je sada hladna gorka crna kava
17/02/07 jedna haljina, cipele s bakinog tavana, sve pjesme za njega i crvena kosa
28/02/07 a kak se zove i preziva taj matematičar??
22/03/07 kad progovori glas tišine.glas (ne)razuma
26/03/07 you know, supergirls cry too.
27/05/07 take what you have gathered from coincidence.
29/08/07 just like in the movies
10/05/08 brilliant disguise.
23/06/08 Dreams, Amelia, dreams and false alarms..
12/11/08 Ako uspiješ zalediti trenutak, volim te.

• living in a moment

30/07/06 highlights of our feelings
23/08/06 returning to reality
08/11/06 no surprises!!
06/12/06 kad stvarnost udari u glavu.
13/12/06 hodamo na rukama? ooo da.
25/12/06 Božićna čarolija??
16/01/07 she smiled in a big way...
20/03/07 samo trenutak.to je sve što mi je potrebno
03/04/07 pictures of you
01/05/07 jer ovo je čudna večer.
02/06/07 perfect. & how I love Friday
16/06/07 sunce piči...mi crnčimo
01/08/07 people like me never go to vacation
07/08/07 ljeto.
01/09/07 dani običnog tempa.
07/04/08 šutiš/pričaš
06/05/08 Where to Miss?...To the stars!!
11/05/08 po meni se ništa neće zvati.
11/06/08 Do it again.

• facing it.dealing with it...

06/07/06 I don't want to & I never will
19/07/06 samo ponekad, na tvoj rođendan
01/09/06 every second is an opportuniy...i give up
22/09/06 prestani.samo me pogledaj u oči.bang
04/10/06 run, baby, run!!
02/11/06 forgiven
18/12/06 došlo je do kvara u sistemu.
03/02/07 don't wait!
24/03/07 phew,for a minute there, I lost myself,
10/04/07 uzročno-posljedične veze & that shit.
19/04/07 trenutak spoznaje
07/06/07 The Curse
29/06/07 just another lonely night
05/08/07 never is a promise.
21/08/07 lakše je šutjeti.
13/04/08 i svi su digitalni električni.čni
27/07/08 It wears her out.
26/10/08 jedan od onih bez naslova

• štafetni & games

11/01/07 dora je sad kul.
28/04/07 'ko bi reko.
06/07/07 I have never...
02/09/07 Things.

• from tangerine.

24/09/07 Love to be in the arms of all I'm keeping here with me.
25/09/07 post. ništa više i ništa manje.
27/09/07 here comes the sun...and I say it's all right.
28/09/07 I fake it so real, I am beyond fake.
09/10/07 in a land far far away.
30/10/07 o krijesnici.
20/11/07 slamke.
25/11/07 bolest.
30/11/07 spašeni.
01/12/07 za sve je kriva subota.
16/12/07 noć je kratko trajala, a nama je trebala najduža na svijetu
08/01/08 luckily, Im insane.
08/02/08 look at the stars.
22/03/08 paradoks.

Image and video hosting by TinyPic

Naposletku...

Ti si dobro znala ko sam ja...
Otkud sad te suze, moja mila?

Rekla si da se za točak bršljan ne hvata.
Zalud izgužvana svila...

To je tako...
Ne pravi od tuge nauku, mami svetlo na sledećem bregu...

Okopniće moj otisak na tvom jastuku, kao jezuška u snegu...


Đorđe Balašević

***

I zašto bi nas zapravo bilo briga, Anouk, ako za stotinu godina Sacre-Coeur bude džamija, ili sinagoga, ili nešto posve drugo? Jer do tada ćemo svi biti pijesak, osim onoga Jednoga koji oduvijek postoji; onoga koji gradi piramide; podiže hramove; stvara mučenike; sklada produhovljenu glazbu; poriče logiku; hvali ponizne; prima duše u Raj; diktira što treba nositi; uništava nevjernike; oslikava Sikstinsku kapelu; nagovara mlade ljude da poginu za neki cilj; raznosi vojni orkestar daljinskim urpavljačem; obećava mnogo; daje malo; ne boji se nikoga i nikad ne umire, jer strah od Smrti mnogo je jači od časti, ili dobrote, ili vjere, ili ljubavi...

Cipelice kao bombon

***

Image and video hosting by TinyPic

Plave linije flomastera koje ocrtavaju blijedoplave linije njezinih vena. Toplina njegove ruke koja drži njezinu i minijaturni brežuljci ucrtani na njezinoj koži koji obilježavaju buduće obrise njezina života.

Djevojke tamnih očiju

***

Ja: X X

Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need. We're the middle children of history, man. No purpose or place. We have no Great War. No Great Depression. Our Great War's a spiritual war... our Great Depression is our lives. We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars. But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.

Fight Club





Dreams, Amelia, dreams and false alarms.


© 2009.

Dizajn: privatna Julija.